2012-01-01

Nytt år

Igår hade jag tänk passa på köpa lite på rean och så innan mitt köpstopp skulle börja, tyvärr upptäcker jag när jag är på Åhlens att det stängde klockan två igår, jag trodde på mins klockan tre i alla fall. Så det blir uppskjutet tills på tisdag, hittade snygga jeans och en kofta på rut mfl och har nu bestämt mig jag ska köpa det hann ju inte det igår då när jag väl bestämde mig.

Hade Maria, Marco och deras underbara hund Daisy här igår.

Lagade tacogratäng och kladdkaka med glasyr till efterätt.
Var himla trevligt! Spelade skitgubbe och drack lite vin.
Planerade en resa till västkusten i sommar och även en Ullaredsresa, skulle få börja köra med Maria med så kan man nå sitt mål mycket snabbare :) resorna ska sporra mig lite extra för bli klar med körkortet.

Fick en jätte bra idé av Jess att skriva upp nya mål för nya året som kommer. Ska klura lite på det och skriva det senare under dagen.

4 kommentarer:

  1. Tack gumman. Hihi. :) Jag är absolut på en filmkväll här nån dag framöver. Vore jättetrevligt. Det var längesen vi sågs nu, IGEN. :P

    Hoppas allt är bra med dig!?
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Visst är de söta, nu börjar han lugna ner sig och känna sig som hemma iaf :) Tack, gillar dock inte det själv haha :) Men det är alltid kul att måla om och fixa grejer :)

    SvaraRadera
  3. SV: Tack ^^, Han är en riktig sötnos ;)

    SvaraRadera
  4. SV: tack så mycket! :) Skriv mer i din blogg ;)

    SvaraRadera