2012-02-19

Varför är det så svårt att bara börja?

Klockan närmar sig snart kvart över 4 på söndagen alltså sista dagen på helgen. Jag har en inlämningsuppgift att göra och lämna in så jag inte halkar efter mer än vad jag redan har gjort.
Tror ni ändå jag får nåt gjort? Nix, varför ska det vara så svårt bara öppna boken läsa och förstå sen plugga. Motivationen är det nog som saknas.

Får helt enkelt laga middag och sen tvinga mig sitta läsa lite med bra musik i öronen kanske kan gå bättre då.

Dags för matlagning så man kommer igång nån gång med nåt i alla fall.

7 kommentarer:

  1. Ja men det blev faktiskt bra, skönt att få lite "renare" på kylskåpsdörren med :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du tycker det, har lagt till recept i inlägget nu :)

    SvaraRadera
  3. Det är det som är svårast, att börja. Hoppas det gick bra sen!

    Jag tar gärna en fika imorgon. Jag MÅSTE ha en semla! ;D Har inte ätit nån än.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du tyckte tavlan var fin! :) Självklart kan jag måla en till om du vill ha en, skulle vara jätteroligt!

    SvaraRadera
  5. Sv: Försökte skicka en inbjudan till adressen du angav men fick ett meddelande om att den redan finns registrerad..
    Tack så mycket, kul att du gillar den :)

    SvaraRadera
  6. Hej Helena!
    Plånboken köpte jag på Gina Tricot för 99:- :)
    (http://n34.blogg.se/2012/march/present.html#comment)

    SvaraRadera
  7. Ingen fara, jag hinner inte göra tavlan nu innan påsk (ska resa hem till föräldrarna) men jag gör den nästa vecka isåfall :)

    SvaraRadera