2009-03-27

Tråkig dag

Jag blev avskriven från matten. Jag får skylla mig själv, borde höra av mig bättre när jag inte kommer och gå oftare. Frågade om han kunde ge mig en chans till och passade på maila mig syo fråga om det fanns platser kvar på religion b kursen så kanske jag kan få hoppa in där. Hoppas. Har lite små saker kvar i den och vore ju lättare bli av med dem om jag fick gå i kursen. Håll tummarna för mig annars kommer csn vilja krångla med mig. Måste börja ta ansvar right, svårt vet inte varför men har svårt ta tag i saker och ting. Blir säkert bättre när jag börjar med medicin igen. Som ja säkert kommer få utskrivet direkt på torsdag.

Så nu fick jag upp hoppet lite och klarade av tänka lite och må lite bättre.

Var i Örebro igår shoppade med Caroline.
Hon hittade skit snygg skinnjacka var rea. Blev så avundsjuk men kan inte lägga ut så mycket pengar när jag inte vet hur sommaren ser ut än.

Men hittade i alla fall Snygga vila jeans jag velat haft ett tag, var rea på dem och fick avdrag för en söm hade lostnat 2 stygn, Inte farligt, Farmor lovade hjälpa mig . Och lägga upp dem lite fanns inte min tum i benen. Så var lite långa. Så nu ska jag härma Caroline och ha dem jeansen ;)
Köpte en tröja med, som reades ut för 49 kr, fast hon i kassan slog fel så fick den för 29. Inte mig emot inte. En kopia av en parfym med som luktade precis som originalet. Var lite sur dem hade paris hilton fast kopia och den var precis som den hemma här i badrumskåpet fast min kostade 300 och den 69. Hm och det var riktig parfym med.
Men fick en ny i alla fall :)

Var småhandlade lite idag på netto och ica, Blev lite saker, Inte jätte dyrt dock, men skulle inte var fel om matpriserna rasade lite.

Nu är jag hungrig inte ätit ordentligt idag, tappade lite suget förut när min lärare mailade, Så mådde bara illa och dåligt. Men nu ska ja ha hoppet uppet och försöka äta lite så ja håller mig till maten som ska vara till let´s dance finalen ikväll =) Jag hade hellre sett Morgan vinna, Verkligen. Men av dem två lätt Magnus tycker inte om Laila alls, och att hon har jobbat som danslärare visar ju hon kunde i alla fall rytmen och lite sådant. Än vad Magnus kunde. Han ska vinna störst utveckling, och Annika Sjö tredje gången gillt nu. Hon är grymt duktig alltså.

Vad ska ni göra idag?

Jag ska nog börja dammsuga upp lite hår som Emo pälsar av sig nu när vinterpälsen ska av.
Fast idag hade hon behövt den mer. Vilket skit väder.
Ska nog läsa klart min bok nu så jag kan börja på någon av dem nya.

/Helena

1 kommentar:

  1. Fy vad jobbigt med matten!!! Du hade väl nästan bara provet kvar? Kan du itne få gå och göra det iallafall?

    Om du vill komma på lite bättre humör så får du gärna hänga på pulkaåkning utanför Campus idag (lördag) klockan 4.

    Kramis.

    SvaraRadera