2009-03-01

Söndag

Helgen var lugn, skön som vanligt nästan med andra ord.
Lite deprimerad lovet är slut så fort, fick inte alls mycket gjort tyvärr.Så blir hårdpluggning nu i veckan, Har faktist pluggat riktigt nice igår en del och idag.
Så har bättrat mig mot hur jag brukar göra.

Idag har jag pluggat det mesta och sett The holiday, Me love that movie :)
Den är så super bra, och gullig, rolig, till och med R verkade gilla en del av den i alla fall för han skrattade lite.

Snart beck på tv, det måste man ju se också blir mycket filmer här idag. Ska försöka plugga lite under pausen och nyheterna som brukar komma lite för ofta men idag är det bra.

Jag bakade igår förresten grötbullar(matbröd) Blev jätte bra :) Känner mig lite huslig, men så mycket godare med hembakat bröd på morgonen.

Imorgon ska jag ringa om sommarjobb, håll tummarna och önska mig lycka till :)

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar