2009-02-28

Efit idag

Vilken tur jag kikade in hos Mickan och upptäckte det var efit dagen, har missat många gånger nu. Är ni sugna med på det? Kan ni kika in här.

Min dag började med en promenad med Teresia. Gick lite i skogen och så en härlig vända :)

Det här var vid ungefär 11.30-12.00 nånstans där omkring













Det här var vid ungefär ett tiden, Var ute med minstingen katten Saga och Emo följde så klart med.










Vid 2 tiden var hon trött efter varit ute så hon sov.










Sen pluggade jag resten av eftermiddagen så blev inga bilder tyvärr.













Men vid 7 tiden åt jag och R tacos med grannarna
Det var mumma :)











Sen såg vi mello så klart.
Det är lite jobbigt att det är så långt utdraget, Petra som ska vara komiker not funny att all.
Jag vill ha det som förr igen(kalla mig gammal)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar