2009-02-27

Pimpa upp bloggen

Vill ha lite mer saker på bloggen, På sidan sådär,. Nån mer färg kanske på bakgrunden men ändå inte där blogginläggen är.

Såg för övrigt såg jag lyxfällan igår, det är bra som vanligt, Jag kan inte förstå hur det kan kosta så mycket pengar resa bara, eller shoppa i Turkiet ska inte det vara ett billigt land? 80 tusen var det
Jag och R såg en sista minuten resa kostade 1700 på ett ungefär i en vecka inklusive frukost, visst man behöver mer mat under dagen och handla lite men inte kommer man upp i 80 tusen för det.
Visst dem hade tre barn och inte visste vart pengarna tog vägen och impuls handlade en del.
Men ändå. tyckte det var dyrt.

Nu är det snart dags för frukost en kopp te och några smörgåsar blir bra, mitt nyttiga liv börjar inte än. Men snart ska det göra det , idag sak det bli en promenix.

Orkar inte vara så trött på morgonen jag varit sista dagarna. Är jätte svårt komma upp och vill bara sova.


Vad ska ni göra idag?

/Helena

2 kommentarer:

  1. tack.. ÄLSKAR min soffa, skönaste soffa jag suttit i.. köpte den när jag köpte min lägenhet.. ehum.. för alltså 3 år sen.. på Mio:)

    SvaraRadera
  2. En annan bakgrundsfärg kanske vore något. :) Men det förmodar jag är ganska lätt ordnat? (Har dock bara använt blogg.se och wordpress)

    SvaraRadera