2009-02-12

Töl

Idag så klarade man gå upp ordentligt och ta bussen komma till skolan någorlunda i tid. Men då går nåt fel (ovanligt) Jag hade missat tagit med mitt schema där salarna står på, men äsh tänkte jag , jag visste första salen(trodde jag) och sen kunde jag gå be någon skriva ut det åt mig till lektionen efter. Men Nej jag trodde fel,psykologin var i en annan sal jag letade och hittade den inte, störande verkligen sista lektionen innan provet och jag har inte varit där särsilt mycket och sa till läraren att jag skulle komma idag.

Så får väl passa på plugga till alla prov man har nu istället, störande, ska gå prata med läraren direkt lektionen är slut så hon vet jag inte låg hemma och sov i alla fall.
Imorgon har jag matte b prov, har pluggat nu och kan det mesta tur :)

Ibland tycker jag verkligen inte om folk, såna som stinker i bussar och såna som inte kan sluta stirra på en. Och folk som går före i köer.

Sen ska jag ner och kolla på skor, ska nog prova ett par jag såg igår, R tyckte dem var lite dyra 500 kr nedsänkta från 999 kr, tyckte inte jag, det var skor jag kan ha i flera år , minst 3 säkert i alla fall och då är det billigare än köpa nya varje vinter för dem pajjar på en vinter.

Nej nu ska jag nog sätta mig plugga faktist. Lugnt skönt här nu så lika bra passa på.

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar