2009-02-25

Sportlov

Sportlov är ganska nice faktist, men måste väl berätta om helgen först.

Jo så att i lördags åkte jag till min farmor och farfar och skulle fika träffa faster och kusin.
Vi hjälpte till rensa farmors alla hundra saker, hon hade minst hundra handdukar och minst lika många lakan , dem var tydligen bra att ha, tror jag vet vart min sån gen kommer ifrån hehe, men har inte ens hälften av vad farmor har så jag kan trösta mig i det. Var jätte svårt få henne kasta saker.
Sen åt vi pizza eller ja och kusin Sophia i alla fall sen blev det stan och följde Sophia till tåget sen kollade jag lite på skor hittade inga,ovanligt. Jag är för kräsen.

Orkade aldrig gå ut på kvällen blev kanon trött, kände mig lite tråkig men ja får ta igen det nån annan gång.
Söndagst stan igen, åkte med Anders till stan vid 11 och stan öppnade 12 inte så roligt, men vi sysselsatte oss med munkar och varm choklad på stationen, han skulle med tåget.
Sen träffade jag Isabelle sprang i affärer och fika vi med, Sen hem och hälsade på mamma och Adam.

I måndags följde jag med R till skolan pluggade, sen igår bakade jag semlor med Johan(granne) och så fikade vi på kvällen allihopa

Idag blir det Ikea och farmor o farfar äta lunch. Så dags plugga lite och göra sig i ordning snart.
Jag är trött och sliten. Ikväll ska det bli geografi för hela slanten,. Varför säger man slanten? Hm.

Jag är på bättrningsvägen, men självförtroende är lika med noll, hade kommit upp sig lite till förra veckan då. Tills det sjönk som en sten som kastas i havet. Respektera vad andra känner om vissa saker kanske inte är ömsesidigt.

Ha en bra dag
Det ska jag :)

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar