2009-02-17

Uppe med tuppen

Kanske inte riktigt men nästan.
Ska ta bussen om en timme och jag har redan ätit frukost ska bara slänga på mig sminket och kläder så är man klar, tror aldrig jag haft en timme till övers så här förut.

Igår så var vi bowlade med elevrådet jag vann kul :)
Men var inte en av mina bästa dagar inte men ändå kul ändå :)

Sen efter det skyndade jag mig till Mariell för hälsa på blev lite sen för allt drog ut på tiden, men hon var hemma som tur var, Så hjälpte henne ta ner ett bord till hennes förråd som var fullt, men det ordnade vi, men sen fick knappt bordet plats i hissen vi tryckte in det:P haha såg lite kul ut, fick knappt ut det igen men det gick, Så skulle det in i förrådet med ja men på vägen till stack det ut en betong vägg, så fastnade nästan där men tillslut så fick allt bra och det fick plats vi var duktigt:) sen bakade vi muffins för vi kvinnor kan lösa problem själv :P
Pluggade lite och drack cappuciono och sen sprang vi till bussen så jag kom hem tillslut. Så veckans motion, för jag råkade missa spinnningpasset som var halv 6, kom inte från mariell fören halv 7 tror jag klockan var.

Sen försökte jag plugga hela kvällen, gick så där men ska prova så får jag se upplägget på provet.

Dags göra sig i ordning så kan jag läsa lite psykologi tills bussen går.

Efter provet blir det en vända på stan, ska kolla på stövlar hoppas man hittar nåt :)

Ha en bra dag nu.

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar