2009-02-18

Onsdag

Jadu vet inte vad jag känner längre, tror jag bröt ihop igår en sväng gick över ganska fort ändå. Blir väl så när man inte får utloppet för känslorna dem gömmer sig långt bak igen. Så typiskt när man precis hade haft den tanken samma dag bara lite tidigare.

Idag har jag varit i skolan gjort prov som inte gick så bra tyvärr:/ Men hoppas kan man. Hoppet är ju det sista som lämnar människan.

Sen kom R till stan och vi kollade lite på kläder skor till mig, vi åt lunch med David också Kina buffé jätte gott åt två portioner. Sen så åkte vi hem, och var iväg storhandlade med R's mamma och syster Frida, Mycket pengar försvann men nu har man förhoppningsvis mat ett tag.

Imorgon blir det gå upp halv 7 och iväg tidigt till en tidig lektion.Går som tur är bara förmiddagen och eftermiddagen ska spenderas med Anders på biltema och bergvik.

Ska prova skor jag blev lite sugen på idag. Mörkbruna skor vad tycker ni ? Kan det vara snyggt?
Gillade dem men osäker på färgen bara. Jag och mitt svart.

Nej nu ska jag snart plocka upp tvätt och greja lite och sängen tidigt.

Att säga man säger att man ska sluta med nåt och sen inte gör det kallas det för lögn då?
Tål att funderas på.

/ Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar