2009-02-09

The weekend

Ja det var trevligt. Melodifestivalen var väl bra, men inte sådär super tyvärr, men trevligt umgänge och sådant gör mycket.
Kul att ni kom =)

I går så åkte jag och R till Bergvik shoppade lite, eller ja han gjorde och jag köpte ett linne för 30 kr på Jc bra pris. Sen handlade vi lite mat och åkte hem.
Var helt slut igår alltså, skulle försökt fika med Kristina men tiden rann iväg.

Vi var inne en sväng hos grannarna fikade morotskaka och sa grattis till Johan som fyllde 21 år :)
Pratade lite och så det var mysigt, skönt dem bor nära hehe slippa gå ut och krångla bara gå genom trappuppgången så är man framme :)

Idag orkade jag inte gå upp ur sängen ovanligt, jag måste verkligen bättre mig. Få mig själv bli trött på kvällarna så jag kan lägga mig riktigt tidigt.
Ska ta tag i det här nu och göra det jag ska göra ordentligt.

Ska maila läraren förklara jag har svårt gå upp och så.
Sen ska jag plugga lite och åka till elevrådet jag har på eftermiddagen. Sen hem äta och plugga vidare right :)

Ha en bra dag nu :)

/Helena

1 kommentar:

  1. Åh så du fick åka till Bergvik iaf. Jag försökte få Peter till att vi skulle åka dit, men han tyckte inte det var en bra idé. Men jag fick iaf kolla på smink på Maxi :)

    SvaraRadera