2009-02-07

Mello ikväll ;)

Lånande Teresias ord för melodifestivalen nu, hoppas det går bra :)
Ska bli trevligt, Teresia, Sofia, Kristina och kanske Jenny kommer.
Håller på småstädar lite gjorde samma igår, rensar garderoben R tyckte jag hade för mycket kläder tycker inte jag, jag hittar aldrig något att ha på mig.(typiskt tjejgrej kanske).
Sen klagade(nämde) han att jag inte uppdaterar bloggen så ofta och han får läsas andras bloggar istället. Inte bra jag får börja skriva mer meningslösa saker kanske han blir nöjd ;P
Ska slänga upp lite kläder på tradera med, vissa saker är ju knappt använda så hoppas någon vill kanske ha det :)

Jimmy om du nu läser min blogg har du kvar ditt skrivbord? Jag vill låna det så jag kan ha en egen plugghörna hittar aldrig mina skolsaker.

Dags bädda sängen sen ska jag lägga mig läsa en bok jag nyss börjat med.

Ha en trevlig helg :)

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar