2009-02-20

The weekend

Jag har försökt få folk följa med mig till Ikea, ingen kunde tråkigt. Så bestämde mig nog nyss jag stannar hemma och städar läser lite granna går en promenad kanske hälsa på någon.
Och försöker åka på söndag då folk borde ha mer tid.

Jag börjar må ganska okej igen,Förtränga saker eller ja helt enkelt inte tänka på dem så mycket går hyfsat bra. Känner mig fortfarande lite smågnällig och ger spydiga kommentarer och som jag inte duger men vad ska ja göra åt det... Okej en sista gång ja tänker aldrig mer använda en annans dator till att googla men den här gången ska jag minnas det.
Jag vill inte prata om det, vill bara känna mig duglig igen. Inte prata alls om det, vill inte bryta ihop slänga ur mig elaka saker, och må dåligt, ingen vill väl göra det egentligen.

Ikväll blir det Let´s dance med R och tvättning, ska försöka städa också. Så tänkte kan börja lite innan nu så blir det mindre städa sen och mer kolla på danserna. Chips och dipp ska det få bli med lyxa sig lite.

Imorgon ska det bli fest hos Love med massa utbytetstudenter ska bli kul komma ut lite.
Men innan det blir det mello hos Teresia hoppas på bra bidrag imorgon.

/Helena

2 kommentarer:

  1. Tack=) väskan är köpt på Wedins, kolla där!

    SvaraRadera
  2. En skoaffär på Lidingö, vet ej namnet tyvärr...

    SvaraRadera