2010-06-19

Vilken vecka!

Ursäkta mig för jag är seg på skriva och inte har så mycket att skriva om.
Jag har jobbat 9 timmars pass denna vecka mån-fre så har varit lite trött när jag kommit hem, det blev hem äta och greja två timmar typ sen sova för jag skulle upp halv 6 igen.

Samma visa nästa vecka förutom då slutar jag en HEL timme tidigare.Kan göra mycket det.
Jobbet går jätte bra, trivs superbra, jag ska redan extra jobba imorgon några timmar, som tur är får jag sova hos en arbetskompis så jag slipper stressa hem och tillbaka till Kga tidigt på måndagen, sen får jag även stanna tills tisdag, så schyst, har en till utbildning på måndag så jag slutar 7 och börjar kvart i 8 dagen efter.

Sen blir det hem till Öret igen, kommer bli en riktigt kul vecka.
Är traine hela veckan, fast imorgon jobbar jag ensam så vi får se hur det går ;) Men så dåligt kan det nog inte gå. har övat många gånger denna vecka så.

Idag ska jag njuta till fullo! Jag och R ska in till stan kika lite, möta en arbetskamrat och ta en glass. Vill shoppa känner jag förtjänar detta efter jobbat så mycket senaste veckorna. Dock får man ju lönen i efterskott så nästa månad blir det skönt med en riktig lön! Speciellt när man har jobbat extra och några timmar mer.

Nej slut på jobbprat,

Igår efter jobbet skulle vi ta och käka lite de som gått utbildningen, blev bara jag Kattis och Renate men det var så trevlig så, kom på kvart i 6 att HM var ju öppet, skyndade oss dit och hann prova och komma ut med tre plagg på den kvarten, ibland är man riktigt snabb alltså.
De hade mycket bättre rea priser i kga än i Örebro så dit ska vi igen i veckan sa vi.

Dags dra upp gubben ur sängen och käka en stor frukost och dra till stan.

Jag och R ska nog ta käka lite middag på stan idag, vi hade hela 4 år i onsdags som vi inte hann fira för jag jobbade så mycket, så lovade bjuda han på en middag idag/kväll. Ska bli så mysigt så , hoppas på finare väder bara så man kan sitta på en uteservering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar