2010-06-26

Härligt värre!

Nästa helg blir det Oskarshamn! Ska bli sååå himla kul att träffa Johan och Lina igen, var ju för tusan nästan ett år sedan,förr sågs vi ju typ varje dag, inte så att vi umgicks hela tiden men man såg de lite då och då i allfall.

Det blir min och R´s semester för sen börjar han jobba i mitten av juli och jag jobbar tills sista augusti om de inte vill ha kvar mig till hösten, Hoppas verkligen det, jag trivs skit bra måste jag säga, visst att finns inte i huvudet jämt, men det sätter sig tog till slut, inte direkt som jag jobbat länge.

I veckan jobbar jag kvällspass ska bli skönt faktiskt trivdes bra med det. Lite mindre timmar också, så man kan få extra jobba lite mer ifall det behövs den här månaden. Har iförsig redan jobbat mycket mer än vad det står på mitt avtal och har redan tjänat lite provision, inte det man ska leva på för har hyfsad bra fast lön.

Imorgon ska jag och R cykla ut till Ikea byta en rullgardin och även kolla på jogginskor till mig och lite träningskläder vi ska komma igång med joggandet nämligen. Ska bli bra det.

Ska nu plocka in i diskmaskinen och sedan lägga mig så jag orkar komma iväg i bra tid imorgon.

Blir en lång cykeltur ska bli skönt det :)



2 kommentarer:

  1. Hej! Jag är med i en foto tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga 1 röst på min bild.

    http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714

    Säg till när du har röstat så att jag kan tacka dig Tack på förhand ;)

    SvaraRadera
  2. allt är bara bra :) själv? kram

    SvaraRadera