2010-07-18

Kort resumé av halva juli


Har ju inte haft tid blogga riktigt, jobbar för det mesta och hinner inte så mycket mer.
Men kan dra den korta versionen av mitt halva juli till och med lite mer eftersom den är den 18 idag.
Hade en toppenhelg i Oskarshamn , åt och var allmänt onyttiga. Fick mitt första dopp i kalla Östersjön. Grillade, festade, hade lekar, hällde en drink över en fick en tillbaka , vattenkrig allmänt fullproppad helg och kul var det!







Sen har jag varit och badat med några av kossorna här i Örebro, åker ut till en liten sjö, var jätte gött i vattnet, glömde dock kameran men Ellen hade kamera och tog kort får be henne om de snart :) Det är lite av de roliga sakerna jag gjort, har annars jobbat som en tok, heltid till veckan nu och förra var med heltid. Men skönt tjäna pengar med!

Nästa helg är jag ledig och ska förhoppningsvis till Karlstad då, hoppas på lönen kommer på fredag bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar