2010-10-17

Äntligen en lugn helg!

I helgen har jag inte gjort någonting speciellt och det var skönt super skönt att få slappna av och bara ta dagen som den kommer.

Några saker har jag ju så klart gjort.

  • Storhandlat mat
  • Tvättat
  • Lagat Kalops för första gången( annars står min sambo för detta) Blev god kan jag meddela.
  • Hämtat ut mitt paket med Tigi Schampot/ balsam.
  • Försökt städa lite, blev dock inga tekakor bakade som jag hade tänkt men jobbar lite i veckan så kan nog hinna med det också.
Ska försöka få hit tjejgänget hit på onsdag för en fika och prova lite hudvårdprodukter, fick prover genom Buzzador om Visibly Clear Neutrogena nya serie så har 4 daily scrub dela ut så hoppas de vill komma hjälpa mig :)

2 kommentarer:

  1. Åååh, jag vill prova en daily scrub! Får jag det? :D
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hittade dit och lämnade spår efter dig :) Jag är oxå en buzzador och ska testa parmesanostar snart :)

    SvaraRadera