2010-10-20

Yoga

Idag har jag varit ledig träffa Kattis på stan som jag sommarjobbade med, var trevligt åkte senare hem för en snabb visit var det tänkt innan jag skulle träffa Mickan min barndomskompis men började må illa och frysa så blev lägga sig under täcket och kolla på tv. Inte kul hoppas jag inte blir sjuk nu bara.

Ni kanske undrar över rubriken?
Jag tänkte köra ett yoga pass snart så ryggen inte bli pajjad av jobbet sitter ju still hela dagarna så försöker verkligen sitta bra men det gör ont för ofta.

Sen sova och jobb imorgon, jobbar ganska kort pass så ska hem plugga lite sedan.
Ska börja läsa igen, en kurs på 7,5 poäng på halvfart så det borde jag hinna med vid sidan av jobbet.

Fick även reda på jag får följa med på MOVE helgen rkuf har så kul, en helg i Stockholm möta nya människor! :)


2 kommentarer:

  1. Vad för spännande kurs blir det? :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre nu... På torsdag är jag ledig, om du vill ta en fika/lunch på stan då? :)

    Ja, det får du göra. De hade mycket fint. :)^
    Ååh, vad kul. Blir spännande att prova. :D
    Kram!

    SvaraRadera