2011-07-05

Dumsnål?


Idag var jag snål/ekonomisk var inne på Ica och skulle köpa bröd, nybakad bröd kostade över 60 kr/kg det är dyrare än vissa köttsorter. Gjorde så jag köpte lite rågkross och åkte hem och bakade eget bröd som nu står på jäsning. Så hoppas det blir gott, men det tror jag tog en recept från kungsörnen.
Annars så går jobbet framåt,visste inte de fick plats så mycket kunskap i mitt huvud efter jobbat med Bredbandsbolaget. Men det gick visst! Allt har inte fastnat än, men känner igen de mesta nu i alla fall och det är bra början.

Helgen var lugnt jobbade några timmar övertid för ska spara till en resa tänkte jag. Ska bli kul hitta på nåt en vecka till hösten, vill ha lite solsemester med lite shopping och många kulturella saker :)

3 kommentarer:

  1. Ja kattungar är verkligen underbara :) Ja, jag är uppvuxen tio minuter från Ullared, bor här nu under sommaren sen flyttar jag till Skövde för att plugga igen :)

    SvaraRadera
  2. Ingen fara, den köptes på H&M för någon vecka sedan ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, kul att du gillar det, själv tycker jag mest att jag har tråkiga kläder ;P

    SvaraRadera