2011-07-17

Karlstad


Blev bara en dagstripp till Karlstad igår, R blev sjuk och jag passade på åka med Maria som ändå skulle till Karlstad dit och hem. Hade tur Maria skulle dit, för mamma hade så mycket grejer till mig som en full Ikea påse( de stora blåa ni vet).

R fick sin födelsedagspressent ett dubbelt våffeljärn från OBH nordica, riktigt kul.
Sen fick vi även en kastrull från OBH nordica och en jätte mysig filt. Kattmat och massa tvättmedel då mamma råkat skriva på sig på stora tunnor med tvättmedel man får från tvättex tror jag det var. Så fick med mig så nu har vi ett halvår ungefär om inte lite mer.

Annars så träffade jag mitt brorsbarn, gav min storebror presenter då han fyllde år för en månad sedan.

Tog en biltur med Jimmy till Bergvik hämtade upp Malin på vägen tog en fika där ute . Sen iväg övningsköra en stund.

Sen gjorde jag hemmagjorda hamburgare hos mamma, kollade på en halvfilm för sen blev jag hämtade av Maria och var dags åka hem.

Hade en fullspäckad dag gjorde så mycket saker så kändes som jag var där i flera dagar, helt slut efteråt. Skönt komma hem sova med.


1 kommentar:

  1. Låter som en fullspäckad dag det där! Och hemmagjorda hamburgare låter inte helt fel, mums :)

    SvaraRadera