2008-05-06

NP imorgon,

Ja imorgon är det Nationella provet i matte a.

Jag har övat massor, men rädd att det jag kan, inte kommer dyka upp i provet, brukar vara så för mig typisk. Är i 2 delar, så jag antar början av matte boken är på del 1 och slutet är på del 2.
Har fått lite gamla nationella prov öva på, men dem har ju några år på nacken så hoppas dem inte ändrat inriktning :( Men det kan man väl inte bara göra.

Så får öva mer, på negativa tal, procent kan jag som tur är, och lite x och y tal, ush hata dem:P
Blir nog ännu värre i del 2 :(

Jag väntar på Robin ska komma hem, Han blir hämtad av Alex idag,
För när han skulle till Stockholm igår så cyklade han till stan för ta tåget, och när han åkte hem fick han åka buss sista vägen och den gick förbi oss, så när han fick skjuts av Alex till stan idag för hämta cykeln och cykla till jobbet var den borta. Typiskt, så himla otur, Vet inte vad det är med folk kan aldrig låta andras saker vara ifred.

Nej nu ska jag återgå till pluggande hoppas man får något gjort :)

2 kommentarer:

  1. Det kommer gå galant, inte hela världen om det inte går som de ska. Försöka e det bästa man kan göra!!

    SvaraRadera
  2. Kommentarsvar: ja det får vi göra. det var kul :)

    SvaraRadera