2008-05-14

Stress och åter stress

Det är riktigt stressigt nu med skolan, jag känner mig stressad nästan exakt hela tiden, har knappt tid blogga eller läsa andras bloggar :/ Det som ja tycker är kul.
I går kom Malin babe hit , hjälpte mig med talet till NP(nationella) i svenska b. Skit nervös för prata, fast ja fick göra det med bara läraren och en till, så det kommer nog gå bättre, men känns jätte jobbigt. Det var super snällt av henne hjälpa mig, för jag förstod ingenting av det överhuvudtaget. Ska bara läsa lite mer så jag vet vad ja ska säga om jag vågar göra det, känns jobbigt för det blev ett a4 papper och lite till kändes mycket, men ja måste ju prata minst 4 min ungefär, Gah vet inte om ja klarar det :(

Har super mycket att göra i skolan nu, och tiden bara försvinner och jag hinner inte med känns det som, har matte prov på fredag också i geometri får hoppas man klarar det, matten har inte gått så bra hittills, men nationella igår kändes ganska bra faktiskt så kanske klarar av få en G på det i alla fall. Måste göra klart alla inlämningar i svenskan med. Sen ska vi ha natur prov 2 stycken har jag kvar, sen 3 i svenskan, kommer ja klara det här ingen aning :(:(.
Men får börja arbeta av dem nu. Efter nationella idag så är dem borta i alla fall.
Har kvar saker i religionen med, men måste inte klara religioner för studiemedel till hösten som tur är.Så klarar jag inte den är det inte hela världen. Däremot vore det skönt ha dem 50 extra poängen.

Om nån har lite tid över kan ni gärna få hjälpa mig med att orka med allt det här :(

Nej nu ska ja fortsätta lite med jobbiga frågor i svenskan.

Ha en bra dag :)

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra för dig i skolan och att du klarade av det muntliga och allt annat.

    Själv var jag och lämnade in en uppgift till en lärare imorse. Men jag tror att jag har uppfattat den fel så jag måste säkert göra om den. Bajs! Sen har jag tre andra uppgifter att göra och en tenta. Den ena uppgiften är visserligen typ en tenta för vi ska ha ett examinationsseminarium på den. Men visst är det stressigt. Hua säger jag bara! Jag hatar det!

    Ja, visst är det gott med hembakat! :)

    Kramar

    SvaraRadera