2008-05-27

Staden och bergvik igår

Försov mig igår så missade matten, men sedan åkte jag duktigt nog iväg till skolan hade naturprovet och gick ganska bra. hoppas på ett G plus i allfall :) Fått det senaste gångerna, tycker 20 poäng mellan g och vg är för högt , men kanske bara är jag som tycker det.

Sen gick jag in till stan och kollade på smink på Åhlens, sen kläder, hittade snygga toppar 2 för 100:- väldigt bra pris. Vanlig bas linnen som är väldigt bra ha hemma tycker jag.
Efter det gick jag tog bussen till Bergvik som min mamma och Adam(lillebror) , skulle kolla efter rullgardin till sovrummet, för persiennen är inte så bra, jätte ljust redan klockan 5 på morgonen.
Hittade en på obs (nu coop) för 99:- riktigt billigt det med, haft tur hittat lite fynd.
Var en gammeldags stod det man drar i mitten på den, men det spelar ju ingen roll bara den inte släpper in för mycket ljus, var lite konstig i fjädringen med, men hoppas vi kan ordna det, var i alla fall underbart inte bli väckt av solen och att det var för varmt. Handlade lite strumpor som var billiga på coop med, 5 för 15:- kanske inte är jätte bra men för det priset kan man ju prova i all fall, var ju nedsänkta så var nog lite "dyrare" från början.

Sen bjöd mamma oss på lunch på pasta stället, var riktigt gott tog buffé, pasta med fläskfilé och pasta med kyckling, köttgrytor hade dem och kyckling gryta. Riktigt bra :)




















Titta vad bra det blev :)
måste hitta andra gardiner med, lite bredare.



1 kommentar:

  1. kommentarsvar: Jo då jag har haft en bra helg, men som sagt, den var för kort :)

    SvaraRadera