2010-05-08

Mätt!

Jag har haft en supertrevlig kväll med, Malin,Madde,Maria och Marco och lilla Daisy då såklart. Många som börjar på M som var här i dag med andra ord alltså.

Vi började kvällen med att grilla diverse olika saker, allt vad riktigt gott.
Till efterätt blev det fruktsallad som vi hade förbrett innan grillningen. Det blev även kakor och glass till. Vi har riktigt unnat oss godsaker, Madde hade med jordgubbar så fick äta mina första det här året, de var riktigt goda de med.

Vi kikade på Bröllopsfotografen och jag hoppades väl känna igen lite från Molkom, men icke sa Nicke, det gjorde jag inte alls, kanske nån liten sak, men kunde lika gärna vart som helst ifrån.

Här får ni en bild så ni kan läska er lite ;)

3 kommentarer:

  1. jaha oj då :P tur att man inte ringer många samtal som är så :)

    SvaraRadera
  2. Men visst var den väl rolig, bröllopsfotografen? Jag såg den på bio och tyckte väl att den började lite sådär, men sedan höll jag på att skratta mig sönder och samman gång på gång:)

    SvaraRadera