2010-05-18

Tuppen

Jag är uppe med tuppen.
Ska nämligen iväg till Karlskoga idag ska till Transcom på en kanditatdag, så idag får jag alltså reda på om jag får jobbet eller icke, sommarjobb och kan bli även i höst vilket jag är riktigt sugen på! Vore så skönt jobba ett tag och ta en paus från pluggandet, visst det är min första termin på universitetet men jag läste faktist två år på komvux och innan det velade jag på gymnasiet mellan olika linjer så jag har läst konstant i många herrans år och vore så skönt med en paus och slippa tänka på att plugga.

Håll nu tummarna för mig så vore det gör snällt!

Ska även passa på träffa Madde som jag träffade sist med när jag var där, vi ska ses några timmar förhoppningsvis käka lunch för det lär jag behöva.

Dags förbreda sig nu ska cykla in till stan och ta bussen som går 07.45.

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar