2010-05-04

The weekend

Åkte till Karlstad, med ett stopp i Karlskoga där jag var på jobbintervju som gick jätte bra (tror jag fick det ) sen hälsade jag på Madde som jobbade sin sista dag, så vi tog en lunch sen hållde jag henne sällskap en timme ungefär.

Så när jag kom fram till Karlstad fick jag middag och fika, sedan gick vi ut och såg majbrasan, träffade Marie en sväng och hennes kisse Tiffa.

Hem och kollade på tv, fikade (igen) och kollade på Avatar bror min hade köpt.

Lördag: Staden en sväng, träffade Jimmy första gången på jätte läänge var det. Marie var med så vi tog en fika och så, mysigt värre. Sen hem äta igen hehe(jag gör ingen annat än äta). Ta en lång promenad kolla in den nya affären. Efter det blev det godis,tårta framför tv. Jag köpte tårta bjöd de på. Riktigt gott :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du hittade till min blogg :)

    Jag har jobbat i flera butiker, började på Gina Tricot, sen Lindex, Manligt, H&M och senast Åhléns. Så du har säkert sett mig någonstans :)

    Hade du funderingar om att vara med på Bloppisen?

    SvaraRadera