2011-05-29

Fått jobb!


Jag fick sommarjobbet det börjar den 13 juni!

Fick även sluta tidigare på mitt nuvarande har egentligen 1 månadsuppsägningstid. Men gick bra som tur är! Mitt nya jobb ligger inne i stan i Örebro 15 min med cykel vilket betyder jag kan cykla ca 25 min innan jag börjar istället för 1 1/2 timme innan, och ibland var det nästan 2 1/2 timme när jag började konstiga tider och fick vänta på jobbet 40 min innan man började.

Så glad! Kommer sakna mitt jobb jätte mycket men kommer bli skönt slippa pendlingen, det nya är heltid och inga helger eller kvällar. Så kommer ha fritid igen. Första två veckorna är de några timmar på kvällen , så får en liten mini semester 2 veckor skönt de kan behövas!

Idag ska jag plugga lite innan jag ska till jobbet och äta ordentlig frukost! Smoothie och lite ägg tror jag blir bra och mättande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar