2011-05-09

Sjuk


Jag hann i alla fall vara frisk två månader innan de slog till igen, snorig och halsen känns inte helt okej, hela kroppen känns lite halvdan sådär. Hemma två dagar har jag gett mig, på vila och vila sen tillbaka till jobbet.

Varför har jag haft sån otur detta året med sjukdom? Förra året klarade jag mig förutom två gånger. Irriterande.

Verkar bli toppenväder ute såklart, typiskt när man väl inte mår bra, väntar mest på någon ska dyka upp på jobbet så jag kan ringa sjukanmäla mig och sedan lägga mig sova en timme till eller kanske två.

Nu är det klart dags vila.

3 kommentarer:

  1. Sv: Ja verkligen, det är härligt med försommarvärme såhär i maj :) Bor sedan i höstas i Skövde :)

    SvaraRadera
  2. Åh tråkigt att du är sjuk!!! men du får försöka bli frisk så vi kan ses nu snart ;D Visst kan vi hitta på nått på fredag? ska på 50 års fest på lördag nämligen. Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Sv: Haha får låtsas att jag befinner mig i antiken då ;) Hoppas du fått bli frisk, om inte så krya på dig :)

    SvaraRadera