2011-05-11

Plugga?


Blev hemma idag med, men imorgon blir de jobb. Känner mig mycket piggare idag, näsan börjar bli ok igen, halsen gör lite ont men inte så farligt.

Sugen på plugga igen till hösten, ska söka ett sommarjobb idag och antagligen börja plugga igen. Vår vik för vår chef ska bort i höst så blir en vikarie för en vikarie känns inte så bra faktiskt om inte min riktigt chef kommer tillbaka. Jag älskar mitt jobb, men allt pendlade tär på mig.

Jag vill ju plugga turism så får väl se om jag kommer in, får ta tjänstledig i så fall. Vore skönt med en paus från bussresandet.


Har även köpt nya batterier till min kamera nu så snart blir det väl mer egna sommarbilder.

1 kommentar:

  1. Sv: Skönt att må bättre :) För tillfället läser jag delvis det naturvetenskapliga/tekniska basåret samt lite fristående kurser, men till hösten blir det ett program som heter "Personal, organisation, ledarskap" är det tänkt :) Turism låter kul det också, hoppas du kommer in :)

    SvaraRadera