2008-03-13

Du är vad du äter

Ska kolla på det samtidigt som jag bloggar lite i pausen tänkte jag.
Först främst kan någon hjälpa mig göra om bloggen lite,ser lite tråkigt ut tycker jag .

Sett början av avsnittet nu och började fundera över hur mycket jag och Robin äter tillsammans på en vecka, tror vi äter lite mer nyttigt än vad dem gör, men ändå tänk om man skulle ställa upp allt vi hade ätit på en vecka på ett bord här, skulle ju inte kännas bra ändå tror jag.

Nu ser jag på privet practice på TV:4 den var faktiskt riktigt bra gillade den inte först pga alla dåliga reklamen om den, men måste ju ge den en chans. Och var garanterat bättre än greys atomany (stavade jag rätt?)

Hann visst inte publicera inläget igår så kan forstätta skriva idag lite.

Fredag:

Letat efter min naturkunskap a bok länge nu, och har ringt swebus men den fanns inte där så då är den nog hemma. För var säker på jag la tillbaka den i påsen och sedan kollade ja så ja inte hade glömt något när jag gick av, bara leta vidare hemma nu då.
Jobbigt för känns som både jag och Robin letat hur många gånger som helst.
Dags att plugga religion låter inte så kul nej.
Måste vara klart 12 inatt så har ju lite tid på mig i alla fall.


2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jajemen, jag var i Karlstad förra helgen. :) Tyvärr var jag så trött så jag orkade inte följa med till Nöjes efteråt. Men, men... Det får bli en annan gång. :)

    Hoppas det är bra med dig och att du har en trevlig helg.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du tittade in på min blog.. :)

    Som svar på din fråga: Det blev oxrullader med såna där små gurkor och bacon inuti.. *mums*! :)
    Efterrätten ser ut att vara blåbärsfluff.. receptet återfinns här: http://forum.pyssel.net/viewtopic.php?p=425729&highlight=bl%E5b%E4rsfluff#425729

    Och det är superlätt att göra!

    SvaraRadera