2008-03-09

Ny blogg igen

Bytte blogg nu, hade på tjejsajten förut, men tyckte det var jobbigt att behöva logga in på community för att blogga.
Så får hoppas den här fungerar mycket bättre.

I helgen hände det inte jätte mycket.
Fredag: Skolan, sen åka stor handla, sen mådde jag dåligt så blev hemma på kvällen,
Lördag: Upp tidigt , åkte till Ikea med Jimmy handlade lite små saker, handlade man fika eller/och mat fick man dra av dem pengar i kassan sen på dem varor man handlade.Så kände jag var ju tvungen handla då när ja ändå hade ätit lunch och fikat, så fick i slut ändan betala 14 kr för lite små saker, lampfot för hade redan snyggaste skärmen hemma, lite lådor och böjbara skärbrädor blev det. Tänkte ju bara köpa lådorna från början men fick man det andra "gratis" så var det lika bra köpa det :)
Sen åkte hem tillslut efter varit hos Jimmy en stund hämtat lite saker jag hade där,
Kommer hem upptäcker juicen ja köpte på coop hade läckt i hela väskan fast jag hade skruvat på korken ordentligt kollade ju så klart det direkt jag upptäckte det. Så digitalkameran var förstörd. Lite tråkigt sådär, hade ju i för sig ändå velat köpa en ny ett tag nu men ändå, Ska få en av mamma nu till veckan ska bara lägga ut pengarna själv till hon för lön..
Blir en Kodak igen ,den var bra allt var dumma juicens fel. Så blir nog en såndär 6.2 megapixel och 3 optiks zoom lite bättre än min gamla. Behöver ingen super kamera heller bara blir bra kort så är ja nöjd :) Var extra pris på maxi veckan som kommer nu, ska nog ta den kollade precis hur bra den var och riktig förändring mot den jag har/hade nu så.

Jo tillbaka till fredagen, Alex hämtade mig hos Jimmy så han var här på kvällen sen kom Jimmy och lite senare kom Mabel och Daniel, Sen åkte vi taxi till nöjes , inte Mabel och Daniel, dem hade varit där dagen innan så var inte så pepp på det .
Drack en drink och glömde bort var den hette mitt i allt , var inte särskilt påverkat så måste bara fått tung häfta av bartendern säkert ;)
Dansade lite och sådär, en del verkade vilja trampa ner mig, fick fötter på benen ändå är jag inte så kort så det är lätt missa mig, Var trångt konstig musik,men tillslut kom det igång med lite grease och så :) Den kunde ja verkligen :)

Idag har jag och Robin varit hos hans mamma ätit lite och så där, jag blev ännu sjukare där inte så kul :/ tror inte det blir någon skola imorgon.Är helt febrig och huvudvärk och mår illa. ska snart lägga mig sova äntligen, vill inte lägga mig för tidigt rädd jag vaknar mitt i natten och inte kan sova då.
Måste bara skriva till Maria med så hon vet ja skaffat ny blogg.

Nästa helg ska man Fira henne med hoppas hon bakar tårta :)



1 kommentar: