2008-03-22

Glad Påsk!

Jag håller på städar och bakar tekakor ja hittade ett bra recept hos ninnes blogg när jag googlade runt lite. Dem jäste riktigt bra så det blev 3 plåtar med 6 på varje ungefär så blev en del :) Gott det jag och sambon ska äta lite snart som frukost och några tar jag med till påsk bordet mums :)
Vill ni veta hur man bakar goda tekakor och även lite nyttigare än dem vanliga kan man trycka här . Hoppas det är okej att jag länkar till hennes goda tekakor :)

Ikväll kommer Sofia och Robert vet inte riktigt vad det blir kolla på film kanske dricka lite vin :)
Eller ja cider för det är vad jag har hemma .
Om man inte delar med Sofia då, men lika bra dricka upp det man har hemma redan.

Så nu är frukosten avklarad tekakorna var helt underbara kommer baka många mer av dem i framtiden. Så man alltid har i frysen, synd man har en liten frys men det får ordnas ändå.

Snart blir det dammsuga hela lägenheten och skura med så blir det lite vår fint.
Vinterns damm och luft ska ut.

Ha en bra Påsk alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar