2008-03-30

Tråkig söndag

Idag sov jag till halv 2 på den nya sommartiden så egentligen var ju klockan halv 1 så var inte så farligt, behövde väl sova ut lite efter gått upp så tidigt senaste veckan.

Ska ut och stor handla idag äntligen ska bli skönt få hem lite mat och så , Skulle egentligen gjort det igår men blev inte av.
Igår satt Jag hos Daniel på Campus kolla på so you think you can dance repriserna och hade kul, pluggade lite lärde mig lösa ekvationer det kan vara bra kunna till provet ska nog ta en plugg dag nån dag innan provet med så ja känner jag kan det galant^^
Han gjorde frukost åt mig frallor med ost och skinka i ugnen mums .:)
Sen fick jag korv med bröd , tror han tycker ja behöver äta upp mig lite :P

I veckan hade man påsklov med jag gjorde väl inte så mycket slöade kollade på tv sånt typ pluggade lite grann mailade lärare om en fråga hon svarade inte ganska dumt när ja måste göra inlämning. Sånt stör jag mig på mailade mitt i veckan med så hon måste ju hunnit sett det. Eller ja dem stängde ju ner data trafiken i fredags för flyttning av servrar eller nåt, men hon borde hunnit sett det innan tycker jag .

Nej nu är det dags för mig göra mig i ordning så vi kan komma iväg handla idag, ska försöka kolla ihåg lägga upp lite söta bilder på kissen sen :)

1 kommentar:

  1. Mm, frallor är gott. Vi får nybakta sådana varje lördag. Nam-nam.

    Ja, det var riktigt trist faktiskt. Men, men... Sånt händer.

    Ja, de kvarblivna grejerna dricker vi upp själva. :P

    Nu har vi köpt hundvalp! :)

    Kram

    SvaraRadera