2008-04-03

Stressad

Idag är det hot spot på universitetet , Jag går inte där men mässor är kul men gratis prylar och såna saker :)

Känner mig ganska stressad idag, har matte prov imorgon och inlämning i geografin.
I matten är det 2 kapitel har äntligen fått något gjort så man fräschat upp kunskaperna lite.
Men ikväll blir det några timmar matte, som tur har ja matte lektion med så kan ju få nåt gjort då med :)

Sen om kärnkraftverken ska in imorgon senaste 12 på natten, så kan börja lite idag, och sen fortsätta imorn, men nej det kan jag inte, för Robin fyller år och inte så schyst plugga sönder mig samma dag, har jobb intervjun med imorgon för äldreomsorgen.
Får maila min lärare förklara läget om det går bra ja lämnar in den på måndag istället.
Komvux kan ju ingenting, bad om att få mitt betyg utskrivet så jag kan få nytt fräscht. Men det var tydligen svårt göra nu för expeditionen var på utbildning sa studievägledaren.
Kan inte studievägledarna skriva ut det betyget då?
Är det så svårt skriva ut ett betyg? Dem har ju redan allt i datorn.
Ville gärna ha med ett någorlunda nytt.
Otroligt dem ens kunde få mig läsa religion b nu som jag börjar med imorgon ^^

Så kommer får hitta mina från i somras och hade ett i vintras och får kopiera det. Och hoppas det duger för dem.
Bara jag inte läser alls samma saker som står är pågående kurser.

Stressad ja verkligen.
Ska vara hos Sofia vid 10 så ska vi gå till universitetet.

Igår var Jag och Sofia duktiga.
Vi gick runt hela kronoparken 3,4 km blev det ungefär.
Kände mig pigg resten av dagen och var riktigt skönt få motionera lite.

1 kommentar:

  1. Åh, vad roligt med mässa! :)

    Jaa, nya vovven är underbar. Men han är riktigt busig och befinner sig i trotsåldern just nu.

    Blev marängtårtan god? :) Angående bullarna så använder jag receptet som finns i "Sju sorters kakor".

    Kram

    SvaraRadera