2008-04-29

trött

Gud jag är så himla trött, gick upp 20 över 6 i morse och varit i skolan tills ja runt 4 tiden.
Hade en lektion på morgonen och en sent på eftermiddagen så passade på plugga matte då eftersom dem nationella proven kommer nästa vecka.

Helt trött och varmt var det, kände på sista lektionen att jag bara ville hem och äta och sova.
Äntligen är man hemma och kan vila nån timme, men måste plugga lite mer ändå.

Ska antagligen läsa lite kurser på sommaren också, så jag blir klar snabbare på komvux, hon tyckte ja hade en bra anledning för det, studievägledaren alltså ifall ni undrade.

Fick reda på att i nationella provet i svenska b måste man prata muntligt inför klassen i 5 min.
Så ska prata med läraren imorgon hoppas man kan få göra de i mindre grupp.

Jag hatar prata inför folk, speciellt med såna man knappt känner och i 5 minuter :o
det känns väldigt länge för mig, egentligen är det väl inte det beror väl på vad man jämför med.

Så sleten blir hänga vid tv nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar