2008-04-19

Latis lördag :)

Idag har det inte hänt mycket.

Gjorde mitt bästa på båda proven gissade lite på dem ja inte kunde så hoppas på något poäng där.
Naturkunskapen kändes som ganska bra så där, geografin kändes inte lika bra, men inlämnings uppgifterna vägde mer än provet så hoppas :D

I onsdags ringde en trevlig tjej från student consulting och undrade om jag ville jobba på fredag alltså fredagen nu till veckan som kommer, och dela ut metro ja visst tyckte ja lite extra pengar vore inte fel och då vet hon ju jag är pigg på prova lite extra jobb så kanske hon ringer mer.

Sen på Fredagen ringde samma tjej fast till Robin och intervjuade han för ett lager jobb hade han hade sökt. Så på Måndag början han jobba extra några dagar i veckan till sommaren då han har tänkt jobba varje dag, fast är halvtid men blir ju ändå lite pengar så imorgon tänkte jag också söka det jobbet för verkade inte jätte svårt få det heller. Så nice en av oss har jobb i alla fall :D

Så både jag och Alex har tänkt söka det skoj om vi alla hamnade på samma ställe :)
Jobbar vi båda halvtid i sommar kommer vi tjäna mer pengar än vi behöver kan vi ta åka bort en weekend eller sådant innan skolan kommer igång.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vad kul :) Alltid roligt när man hittar bloggar man gillar :)
    Så hit kommer jag nog oxå komma fler gånger :)

    Alltid skönt att få lite pengar och kunna göra nått kul tillsammans :)
    /Cathie

    SvaraRadera