2008-04-22

Balkong väder

Nu har det varit helt underbart skönt väder sista 2 dagarna här och kunnat sitta på balkongen är mysigt.

Inte hänt så jätte mycket sista dagarna, men jag klarade Naturkunskaps provet så jag är glad:D
Bakade goda hallon muffins igår med, Robin har börjat på jobbet nu igår och verkade som han inte avskydde det i alla fall, blir väl roligare när han vet vad han ska göra ordentligt.

Har varit iväg till Sofia och träffat henne och Robert, var trevligt umgås lite, ja blev så sällskap sjuk idag. Vi fikade och kollade lite på tv sprang till tvättstugan några gånger med,
Hon tvättade och innan jag gick till henne tvättade jag här hemma med var ganska mycket tvätt men Robin jobbade så kunde ju inte be han hjälpa till heller, så därför tog jag en tid på söndag också då han inte har några ursäkter :D

Blev helt depp nu, ibland man ju bli det,

Ska nog sova så ja slipper tänka så mycket på jobbiga killar och livet i sig, jag blev verkligen totalt nere, fort gick det med..

Imorgon ska Sofia,Robert och Alex komma hit och grilla mumma:D
Ska nog åka handla lite först det som vi behöver då.

Ja vill byta design fortfarande här på bloggen men på dem som redan finns gillar ja inte så jätte mycket och förstår inte hur man kan göra en egen.

Blir nog fest på lördag eller ja festande, det var länge sen så hoppas det kan bli kul :)

2 kommentarer:

  1. Här har det också varit riktigt härligt väder. Satt ute på altan idag och solade i kjol och topp. :) Tyvärr blev det inte så länge då jag var tvungen iväg till praktiken. :/

    Tyskland-resan var trevlig fast lite jobbig. Det blev ju många timmar i bilen. Men jag tyckte det var ganska skönt. Det enda jag behövde bry mig om var kylskåpet. :P

    SvaraRadera
  2. de e skönt me vår så att de e sol å värme :)

    SvaraRadera