2008-04-17

Prov dagar

I dag är det naturkunskap a prov i energi och miljö.
I morgon hela geografi A kursen.

Jobbigt en del saker liknar varandra som tur är, men inte mycket.
Hänger inte riktigt med i geografin för gjort hur många inlämningsuppgifter som helst, stora såna med ca 5-6 sidor på 2 veckor läste halvfart eftersom jag har fler ämnen. brukade blir runt 600-800 ord bland mycket för en inlämnings uppgift när man ska svara på frågor bara.

Men ja tyckte ändå det var ganska mycket och sen stor slut prov på hela kursen, känns som jag inte kommer klara det :( Men ska plugga massor ikväll och hoppas på det bästa imorgon.

Har äntligen lämnat in Hamlet och det gick ganska bra när jag väl kom igång.

Ska snart göra lite lunch och förbereda mig lite mer till provet idag,

Ingen som är bra på geografi så dem kan hjälpa mig, om ett år ska jag söka till universitetet och funderar på Örebro för deras socionom utbildning var lite bredare än där här i Karlstad och kul se något annat än Karlstad. Men ändå nära hem.

I dag är Robin i Göteborg och ska träffa företaget han och hans kompis gör c uppsats om/åt.
Så lite tomt hemma men inte så farligt han kommer ju hem ikväll.
Bara lite svårt veta hur man ska göra med Emo , får försöka få in henne innan jag åker annars blir hon ute länge, slutar skolan 5 idag så , efter provet har jag lång matte lektion.

Ingen som har lite bra snabba lätta recept om lunch och middag?
Tipsa gärna :)

Ha en bra dag nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar