2010-11-25

Äntligen en ledig dag!

Är äntligen ledig imorgon innan man kör 7 dagar i sträck, i helgen jobbar jag 8 timmarspass och med pendling blir jag borta 12 timmar ungefär, lite trist men men börjar samåka på måndag till jobbet så då sparar man en hel timme innan och efter jobbet. Så härligt!

Imorgon ska jag skriva en inlämning på 200 ord om turismens historia riktigt kul, annars blir det en runda på stan med Maria.

Nej nu är det dags för sängen, Robins pluggkompis kommer hit imorgon så bäst gå upp tidigt och städa lite först.

3 kommentarer:

  1. Åh typiskt! tycker absolut vi ska ses snart, himla sällan nu när du bor därborta ju :/ ååh..

    SvaraRadera
  2. Hörru, kommer du till Karlstad nått snart förresten? E ju hemma denna helg (inget för mig) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Ja hör av dig isf :D du e jättevälkommen också, en snabbis vore kul. Okej gullit, jag ska kolla upp det 18-19e ifall de kan passa, sticker till USA dock 20e :( Men men, hoppas vi hinner å ses. KRAMAR

    SvaraRadera