2010-11-06

Lev sundare

Tvättar idag och ska försöka hinna städa, sånt man får göra när man väl har tid över, jobbat heltid i veckan mellanpass så har inte hunnit så mycket mer än jobba.

Idag ska jag hinna med stan en sväng behöver nya svarta jeans då mina var lite försmå.

Förresten supporten på jobbet har dragit igång ett projekt lev sundare med Supporten och jag är med! Hade gått ner ett hel kilo mellan mån och fredag. Mitt mål är 5 kg på 100 dagar och ska försöka inte äta godis,såna saker mer än på helger ingen läsk heller och lite nyttigare luncher :). Hoppas på detta kommer gå bra, jag vill få bort kg jag fått sen jag började där, men på en sund nivå tänker inte tvinga kroppen till det om den inte mår bra att gå ner så mycket. Tar det på en lugn nivå med lite mer träning och nyttigheter.

Nästa helg är det Stockholm som gäller med RKUF Move helg, ska bli kul med föreläsningar och träffa nya människor.




1 kommentar:

  1. Bra att ha mål. Kämpar du kommer du att lyckas. :) Heja!

    Ett aloe lips kostar 45 kr. Ang. om det finns något för eksem så är det upp till personen i fråga att testa. Jag skulle dock rekommendera aloe vera gelly och aloe vera propolis cream. Båda är mjukgörande. Gellyn är bra t.ex. om det kliar eller om man har oren hy eller sår. Propolisen är superb på torr hud och perfekt på vintern. :)

    Ja, vi fryser in hela matlådorna som portioner.
    Visst kan jag lägga upp recept. ;)
    Kramar

    SvaraRadera