2010-11-21

Knytis

I fredags hade jag lite knytkalas med lite vänner, det blev tacopaj sallad och lite fina tillbehör i form av soltorkade tomater, oliver och lite annat smått och gott.
Blev även fika efteråt, Kärleksmums, ballerina, gifflar med saffran och chokladbollar. Man blev riktigt proppmätt kan jag säga.

Efter de blev det lite lips (karaoke), mycket prat och sång! En riktigt kul kväll med andra ord :)
Tyvärr blev det inga bilder tagna, då jag glömde bort kameran.

Idag har jag tänkt ta en snabb tur till stan och kolla på en bag i skinn som jag berättade för farmor och pappa jag önskade mig, såg nu på stadiums hemsida de har tre storlekar så bäst åka ner kolla vilken som passar bäst!
Sen skönt komma ut få lite luft med.

Annars ska vi åka och handla idag, storhandlade i Fredags med jobbkompisen Fredrik, jätte snällt! Fick hem 6 påsar mat och frysen är full och även skafferiet klarar man sig ett tag.
Kom dock på lite småsaker man kan behöva, som man inte tänkte på sist.

Nu får ni ha en trevlig söndag!

2 kommentarer:

  1. Åh, lät ju skitskoj! :D
    Synd man inte kunde komma :/ får bli snart.
    Jo jag ska va med på NWT me pappa, om släktforskning ;-) så det får du läsa!

    SvaraRadera
  2. Låter som ni hade jätteskoj. :) God mat... :P Här halvsov vi som sagt var i soffan och tittade på film... Det tar på krafterna att jobba.

    Jag ska maila över din beställning så du vet vad du ska betala... Ordnar med den strax. :) Det går jättebra att betala på torsdag.

    Kramar

    SvaraRadera