2010-11-21

Punktlista

Ska nog göra en punktlista på önskemål till min födelsedag och julklappar! Ifall någon vill tänka sig ge mig sådant. Allt behöver man inte ge mig, utan ger bara lite förslag så kan man välja själv :)

  • Presentkort på Stadium så jag kan köpa en jätte varm go mysig jacka på rean efter jul.
  • Presentkort på IKEA behöver köpa djupa skålar och ramar.
  • Parfym som finns på BodyShop heter Dreams Unlimited bilden kan ni se i ett tidigare inlägg.
  • Bodybutter finns hos BodyShop med doften spelar inte så står roll bara den luktar gott!
  • En sån här Travelbag 30 L kan inte ha en större blir för stort då , bilden kommer här. Märke Everest.
  • Kockböcker älskar kockböcker och bakböcker.
  • En mellanstor Ugnsform.
  • Mindre fat i glas som man kan har fika på.
  • En form med löstagbarbotten till kladdkaka och andra godsaker.
  • En träskärbräda
  • Böcker














Sen kommer jag inte på mer så nu är det bara välja och vraka om ni vill det förstås!


Jag håller på pluggar lite nu med mina nya kurs, den verkar jätte kul och just nu handlar det om turismens historia! Jätte intressant.

En bra lärdom idag: Inte cykla i slask om man inte har bra däck, allt gick bra men det var halt.
Till veckan jobbar jag kväll och även helg så blir inte så mycket annat gjort nu, förutom lite plugg på förmiddagen.


1 kommentar: