2011-01-09

I love my new shoes!



Var på staden idag och mötte Anders som mellanlandade innan han var på väg hem från Karlstad.

Anders var ute efter ett par nya skor, vi gick direkt till Din Sko och han hittade ett par han lade undan så vi hann kolla på fler ställen.

Där reade de ut supersnygga skor till mig nedsänkta från 399 kr till 99 kr, lite finare skor sådär eller kängor som jag annars bara har till vintern. Så det slog jag till på. Bild kommer självklart här :

Snygga va? :)

Nu är det slutshoppat för min del på ett bra tag känner jag.

Har ju allt man behöver ett tag framöver nu!

Förresten min nya jacka är asvarm, nästan för varm när det är plusgrader, men på minus kommer den vara superbra!


2 kommentarer:

  1. Snygga skor. :)
    Idag är jackan säkert bättre nu när det kommit så mycket snö. :)

    Jag kanske åker till Karlstad i helgen, men får se.
    Oki. Men den var fin. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, den är från Oriflame. :)

    På torsdag jobbar jag till 16. Sen har jag inget planerat...
    Ja, du får skaffa kort på Friskis du också så kan vi träna tillsammans. :)

    SvaraRadera