2011-01-30

Veckan som har gått


Har jobbar och slitit, annars har jag fått en kanonbra lön! Så en del blev flyttat direkt till sparkontot och en del sparar till nästa månad då man varit sjuk en del så blir nog inte så bra nästa månad.

Jag och R såg en bra film igår! Killers hette den. Super bra och inte ett dugg mesig som jag trodde efter såg de olika film omslagen.

Ska ha ett litet köpstopp denna månaden igen, eller ja i februarimånad, ska ju åka till Karlstad en helg och kanske även en kryssning så bra ha pengar då.

Så nu blir det slut med:
  • Godis på jobbet,lunch m.m
  • Nya kläder
  • Smink,hudvårdsaker osv.
Ska inse vad roligt det är spara mycket och sen kan vi behöva köpa en ny diskmaskin nu när våran visst gick sönder idag.

Ska lägga mig då man ska upp tidigt i morgon.

Dags för en ny jobbvecka! Ska försöka hålla mig frisk nu då man ska jobba ganska mycket extra i februari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar