2011-01-16

Skulle vara slutshoppat var det va?

Marie kom hit över helgen, skulle bara ta en tur på stan innan vi skulle handla mat och sedan ha en trevlig kväll med Maria och Marco.

På stan blev det lite handlat igen, men nu är det verkligen dags hålla hårt i plånkan framöver. Marie och jag hittar alltid lite shoppingfynd när vi går på stan, lite småfarligt sådär :P


Lön om ca en vecka så klarar mig väl, men bra spara lite nu med! Speciellt när jag bestämt jag ska på semester i sommar! Så spara blir det , vill inte sitta hemma en hel sommar igen, nu i sommras var jag ju sommarvikarie hela sommaren så då blev det ingen semester i år om jag är kvar på mitt jobb är jag berättigad 5 veckor semester! Tänkte inte ta ut alla i så fall, men någon vecka kan nog vara skönt.

Dags att lägga sig så man orkar gå upp 9 imorgon plugga lite innan jobbet.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

/Leaah

1 kommentar:

  1. Jag tog ju 2 veckor semester i somras. Sen får jag ju ut resten av semesterpengarna nu när jag bytt jobb. Förhoppningsvis kommer de med januarilönen.

    Absolut, det ska jag göra! Visst kan vi ta en fika på torsdag efter kl. 16. :-)
    Kram

    SvaraRadera