2011-01-09

Spelkväll med kossorna!


Igår hittade jag äntligen en riktigt rejäl vinterjacka som var nedsänkt med 50 % . Vilket kap hittade den på Bikbok hade en favorit på Stadium jag tänkte köpa, desvärre var den slut! Och skulle inte komma in några fler, dock fyndade jag lite t-shirtar på Stadium där nu på rean så jag fick användning av mitt presentkort jag fick av min kära fader när jag fyllde år, ska även passa på köpa vårskor där såg de hade en del fint nu, men lite tidigt för köpa vårskor nu kanske.

Det blev en beige jacka lite mer beige än på bilden , bild kommer nedan :

Vad tycks? :) Riktigt varm och skön var den.

Sedan åkte jag hem lagade tacos med R, vid halv 7 tiden blev vi upphämtade av Mickis och Henke och åkte till Karlskoga och hälsade på Malin och hade spelkväll. Först gick vi och åt panpizza jag och R bestämde oss för ta en medium, fick bara en small så vi fick en till då så vi betalade för en medium med fick lika mycket som en large, hehe inte fel det inte. Tog även med resterna hem, så gott!

Sedan spelade vi Mario på Malins Wii, sedan blev det TP mitt favoritspel! Älskar det, om man inte är allmänbildad blir man det lätt. R som kom in efter vi kört lite kammade hem spelet. Madde hade otroligt tur och gissade på två andra omgången och fick då kamma hem priset då, för vi hann inte spela mer då för vi skulle åka hem.

En riktigt kul kväll! Som ska göras om snart tycker vi! :)

1 kommentar:

  1. Fin jacka du fyndade. :)
    Jo, jag fick ju ditt sms, men var upptagen med mäklare och visning och grejs och sen blev klockan så mycket. Men vi får gå på stan en annan dag. :)
    Ser ut som ni hade en trevlig kväll. TP är ju jättekul, men svårt. :P Hehe.

    Tack för tipset. :D
    Kram

    SvaraRadera