2008-06-25

God morgon alla :)

Blev väldigt blogg sugen, Idag ska det bli städa och plugga, se våra bästa år så klart, jag är en days nörd, det visste ni inte va?
Började se det när jag gick i 4:an eller om det var 5:an och kom in mitt i när den kärna Marlena var besatt av djävulen, var lite läskigt tyckte jag då, men sen har man följt serien på sommarlov, höstlov ja alla gånger man var ledig. Då kunde man missa en del och fortfarande hänga med vad som hände om man kollade en vecka senare, nu är den inte lika seg, men nu finns ju härliga days.nu
man kan kolla in om man missar avsnitt. Jag missade när helt plötsligt alla barn var ungdomar och gick i high school då hade det minsann gått fort.

Började läsa Vincent & Joy av Lisa Jewell igår kväll, och fastande i den och läste nästan 40 min innan jag nästan somnade med näsan i boken.
Jag älskar författaren mer och mer för varje bok.

Nej nu är det dags för få gubben till att städa undan lite i köket så jag kan baka bröd och äppelpaj idag, hoppas det blir gott :) Smulpaj tror jag det blir :)


3 kommentarer:

  1. Jag har att jag ska granska kommentarer innan det visas, därför syndes den inte :D men nu gör den det :) Hur är det? :D

    SvaraRadera
  2. Usch ja. Jag såg också några avsnitt då hennes ögon var helt jävla creepy! :S Hemskt! Hehe.

    Härligt med lite läsning! Jag läser "Lovligt byte" av Janet Evanovich. Har läst den förut, men ville fräscha upp minnet lite innan jag läser de andra. Har ju haft fullt upp med den tråkiga kurslitteraturen. :/

    Vad gott med hembakat bröd och paj. Mums! Blev det bra?

    Jag jobbar till och med måndag vecka 33. Som jag vet nu i alla fall. Men det är ju inte varje dag jag jobbar. Inte just nu i alla fall. Men det vore jättekul om du kommer hit så kan vi hitta på nåt. Det var ju SÅ längesen! :D Det finns extralägenheter här i huset att hyra också för 20 kr natten ifall du skulle vilja stanna någon dag. :)

    Lycka till med pluggandet!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Alltid tråkigt att missa avsnitt man gillar, har jag varit med om alltför ofta.

    Jasså, brukar inte gubben gilla att städa i köket, jadu, då är det allt på tiden att det blir något gjort på denna front, lycka till.

    SvaraRadera