2008-06-10

God morgon! :)

Idag var jag och Robin uppe med tuppen, nej då inte riktigt men vid 9, jag hade tagit tvätttid klockan 7-11, men visste jag inte skulle klara gå upp 7 för tvätta, så tänkte 2 timmar hinner ja tvätta lite på, så tar jag en ny tid imorgon på dagen helst.

Emo hade tagit sovmorgon idag, riktigt skönt slippa bli väckt vid 7 tiden.
Har fått i gång Robin diska det som inte går ta i maskinen, då passar jag på och bloggar.

Igår var jag på Ikea och bergvik med mamma, köpte lite smått och gott på ikea, det är ju rea på ikea nu så passa på åk dit fynda lite. Jag köpte en matta bomull heter den, en enkel beige, stilren att ha i köket, funderar på köpa en till ha i vardagsrummet, har bara en matte där under soff bordet. Var även inne på Maxi och hittade kläder(som var fina) och rea på, så handlade huvtröja med blixtlås och en snygg lila topp för 149:-. Billigt och bra.
Fick det av mamma också så var ännu billigare :)
Trodde inte maxi skulle ha kläder som föll mig i smaken riktigt, har tidigare bara köpt typ strumpor och en t-shirt nån gång.

Ser ut bli regn och åskväder, blåser ganska mycket och gråa moln på himlen.
Kan jag sitta inne plugga utan vilja gå ut som man annars vill för det varit så bra väder.
Så ganska nöjd blir jag om det är dåligt väder när jag ska plugga och blir bra sen när jag är klar :)

Nej nu ska vi väl ut och hämta sista tvätten innan någon annan hinner dit och ska börja sin tid.

Ha en bra dag nu :)

2 kommentarer:

  1. Visst är det trist när frakten är så dyr på vissa ställen. :/ Beställde du något från Stylebystars?

    Jo, jag använde en erbjudandekod, som fanns på deras hemsida. Men den gäller inte längre. Fast de har fortfarande rea. :)

    Det är storlek 75C på den rosa BH:n. Fast jag tror den passar bättre på någon som har något mindre storlek, samt är smalare under bysten då elasticiteten inte är något vidare.

    SvaraRadera
  2. Visst är det gott med jordgubbar!
    Jodå, på jobbet gick det bra och det har varit en trevlig helg, trots jobb. :)

    Hur har din midsommar varit?

    SvaraRadera