2008-06-24

Sen kväll

Kanske inte så sent, men tillräckligt sent för komma på en rubrik lite trött så där,
Har läst ut en bok idag, så bra Stjärna för en natt av Lisa Jewell.
Ska inte berätta så mycket, men den fångade mig och jag ville bara läsa fortsätta läsa den hoppas på en uppföljare.












Gillar verkligen författaren läste först Ralphs Party, var lite virrig i början så för mig men gud så bra :)
Blivit en riktig bok mal sista veckorna.
Snart ska jag gå och sova, försöka hitta en ny bok läsa innan jag somnar.
Blir nog beställa lite pocket böcker från cdon snart :)
Sist fick jag en bok på ginza för 10:- inbunden Marian Keyes gissa vad jag blev glad kunna köpa den så billigt :) Gillar mest pocket, tar inte sån stor plats i hyllan som börjar bli full, och lite billigare är dem ju också måste vara ekonomisk ibland med.

Nej dags för sängen, hoppas ni gillade mitt bok prat, ;)

1 kommentar:

  1. Om du ska beställa får du hemskt gärna klicka på mina annonser på hemsidan. ;D

    SvaraRadera