2008-06-27

Patrioten

Den filmen går på tv nu, har kollat lite smått men sett den tidigare och tyckt den var riktigt bra.
Men idag är jag helt enkelt för trött för det, upp i morse pluggade faktist ett tag sen gjorde mig i ordning och så åkte jag och älsk med Alex och handlade i tre affärer först blev det lidl efter det rusta skulle köpa den billiga vågen som är söt och till sist Willys där det blev 4 kassar mat, gud vad vi äter här hemma. Fast det där ska hålla ett tag hoppas jag.

Sen åt vi på Max och nej jag tycker inte om hamburgarna smakar som sibylla ungefär, grillat i ett gatukök. Är nog för van vid McDonald´s. Hamburgarna där är lagom för mig blir mätt och slipper slänga en del, som jag fick göra på Max den blev för kletig med majonnäsen och ketchup var kanske för mycket av det.

Åkte hem plockade upp lite matvaror eller ja mycket matvaror.
Sen fick jag och Emo lägga oss sova en stund för vi var så trötta, jag sov så dåligt inatt, är det någon som vet om det är fullmåne? Kanske kan vara därför för någon månad sen sov jag också jätte dåligt och då var det fullmåne hört det kan påverka vet inte om jag tror på det men vet ju aldrig.

Dags för sängen nu somnar snart.

Sov gott :)

1 kommentar:

  1. Du verkar verkligen vara förtjust i mat (förutom hamburgare).

    SvaraRadera